torsdag 7. september 2017

Endelig noen time uten regn!

Og jeg hastet ut når jeg kom hjem fra jobb. Endelig kunne jeg få fjernet den ‘veggen’ jeg laget her. Malingen var fortsatt klebete men vekk med den. Og i stedet ble de tre lengder med vaier, denne gangen loddrett. Nå føles det mye bedre og det ser mindre ut som om veggen kommer mot meg.

Her kan jeg sikkert ha en eller annen plante i potte neste år, som kan klatre oppover så blir det dekket til like vel. (kveldsbilder nå med mobil fungerer dårlig…)

Så nå er det åpent igjen.. men det er nå i høst. Neste år så..

1 kommentar:

Ingeborg Kringeland Hald sa...

Ble veldig fint på terrassen. Jeg snudde dagen i går, tok et par timer fri på formiddagen da det var opphold, og jobbet fra lunsj og utover siden det var meldt regn hele kvelden. Fungerte fint. Ha en flott dag, hilsen Ingeborg